December 19, 2011

Wow! Newbie Dah Pandai Jadi Copycat! -,-



*I took the black one -,-
Assalamualaikum,

Urghh! What a suck day! Too many problem happen today and what?! you think I can handle it?! GTH! Yaaaishh! One of the problem is, there's a blgger yang dah pandai mencuri. Yang aku tak tahan dia tu newbie pulak tu. Curi ayat aku 100% . Nak bukti? Tengok bawah ni.


Cuba baca.! Sama dengan sidebar blog ni kan. Hamboi, ikut sedap rasa dia je nak curi ayat aku. FYI, blog dia tak sediakan Tutorial and Freebies pun tau. Kita mengaku kita marah sangat dengan blogger ni. Marah sangat-sangat-sangat.

Satu je pesanan aku untuk kau eh. Kau tu newbie, kalau curi ayat orang, mestilah kena marah. Lagi satu, kau tu lagi kecik dari aku. Kalau kau tulis credit mestilah aku tak marah dan kau pun takkan jadi famous macam ni tau. So, kau dah belajar benda baru kan?
'Kalau nak ambik/curi hasil orang lain kali letak credit'

No comments:

Post a Comment

~ Mind your words. I ain't dealing with rude people. ~