December 15, 2011

Segmen: Saya, Belog Budak Kecik 2011

Assalamualaikum and Good Evening bebeh,

Segmen ke-2 yang kita join setakat ni! Tak nak cakap panjang, kita nak start dulu lah :3



Tajuk : Saya, Belog Budak Kecik 2011
BA suruh kita letak latar belakang diri kita. Tehee~~

Nama saya Nurul Syazwana binti Mohd Zairo Sany *baca gaya budak tadika :3
Umur saya 13 tahun, dah nak masuk 14 tahun dah pun *gaya tadika lagi :1
Saya bersekolah di SMK Lembah Keramat, eh silap, Lembah Keramat High School x))
The reason why saya buat blog is because I'm bored that time, and saya jealous sebab ramai classmatesaya tahun lepas yang ada blog. Actually, blog ni dulu adalah untuk menceritakan kisah gang saya. Hehehe, tapi asyik cerita pasal gang bosan lah kan, so saya tukar nama blog and then saya cerita about myself and about the people around me. That's all.

Hehehe, Kenapa saya nak blog saya dikenali ramai?! Because, I love to share my knowledge to everyone. Saya nak share Tutorial saya, cerita saya and what's happening around me and so forth. One more thing is, kita nak semua orang kenal kita bukan setakat blog je yang famous. Tadaaa~ Itu je, tak tau nak karang ayat lagi dah -.-'

Lepas ni nak kena hantar segmen ni dekat comment section blog BA. :)
Nak join tekan Tajuk bawah header BA tu. Okay, Bubye!

7 comments:

  1. hai! Selamat berkenalan..

    comel blog ^^

    http://cerytara.blogspot.com/2011/12/blog-korang-dapat-top-10.html

    http://cerytara.blogspot.com/p/stuffs.html

    ReplyDelete
  2. Hai cik adikks, cik Akaks Eza boom boom singgah sini.. Happy blogging! Keep it up, dear! :D Jom kenal-kenal. ^__^

    ReplyDelete
  3. hai budak kecik.. miahahah... ^_^

    salam kenal.. jum singgah blog saya.. Follow u dear.. ^_^

    http://wonderpetzie.blogspot.com/2011/12/segmen-saya-belog-budak-kecik-2011.html

    ReplyDelete
  4. Hi Awak.. nice meeting u :D

    Pi blog riben jum hihi

    http://cikriben.blogspot.com/2011/12/saya-belog-budak-kecik-2011.html

    ReplyDelete

~ Mind your words. I ain't dealing with rude people. ~