December 11, 2011

30 Days Blogging Challenge Day 7



Assalamualaikum,

Wow! Kita hampir terlupa pasal challenge ni! Aiyoyo! Okay-okay kita nak continue balik but before that kita nak cerita sikit ni! Actually kita still at my kampung esok bru balik KL, semalam kita and other family pergi bermandi-manda dekat Hutan Bandar. Tak tau dekat mana?! Htan Bandar ada dekat JB. Kita mandi smpai kulit terbakar. Balik sekolah mesti dah hitam! Then, tadi pulak kita pergi mandi dekat pantai pulak! Adoii, sekarang tengah penat ni sebenarnya, tengah tunggu turn nak pergi mandi je. :3
Question -> Tiga perangai baik anda
Answer ->
-Suka share something yang kita beli like chocolate with my friend *baik kan?!
- Rajin tolong buat orang bergaduh *murni sungguh!
- Suka edit blog orang walaupun terpaksa *nak kita editkan blog korang? :p
Okay, it's my turn to mandi! Bubye!!! Mmmuah! :1

4 comments:

  1. Weyh, aku suka tgk gmbr yg kena cepuk tu.. hahaha. aku gelak habis weyh.. adik aku pun sama. lololol. Ahaha. XD

    ReplyDelete
  2. aku pun suka, but for me it's not funny. for me it's CUTE!! tu yang aku letak, lagipun aku mmg minat harry potter gila-gila! :3

    ReplyDelete
  3. Haha. Okay... Kau pun minat? Wah! Hebak2! XD

    ReplyDelete
  4. mestilah weh! Aku minat ema watson, daniel radcliffe & tom felton! Dush, hot lah diorang tu! x))

    ReplyDelete

~ Mind your words. I ain't dealing with rude people. ~